Sluta gnäll, lappjävlar !

Skellefteå borde fokusera på spelet i stället för att klaga på domaren innan ens matchen har börjat. Idagens Aftonblad så kan man läsa att dom vill spela på samma vilkor! Hmm har HV en extra spelare eller? i att domaren kommer från Ljungby? Nej det brukar vara precis tvärtom, ju närmare dom kommer ifrån dess då mer bortabetonade det är min erfrenhet, förutom i Skåne där alla domare där oavsätt sport håller på hemmalaget. Förra årets final mot Färjestad så hade HV sjukt mycket emot sig men inget gnällade, släpp helly hansen nu och visa att ni kan lira hockey istället, för ni gnällde ju inte när ni vann. I många sporter så fokuserar man allt för mycket på domaren, han är bara människa precis som spelarna, men till skillnad mot dom så kan hans beslut avgöra allt. Så han har en viktig roll. Jag hoppas inte att jag gnäller allt för mycket på domarna när jag står i båset, för jag vet själv hur det är genom att jag har dömt. Men i stridens hetta kan man givetvis slänga ur sig något dumt. Må bästa man vinna oavsätt vem som dömmer.

Postat av: Anonym

Intressant att du vräker ur dig att "Lappjävlarna" skall sluta gnälla på domaren när du i samma andetag gnäller på skånedomarna alla kategorier..

2010-04-07 @ 20:20:39
Postat av: Blomman

Det beror nog på att jag har dålig efarenhet av Skåndedomare.

2010-04-07 @ 22:12:34

Kommentera gärna!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: