To do list !

Efter noga övervägande har jag börjat göra en to do list för varje dag så att man får in rutiner. Det kan vara bra att ha annars blir det bara samma saker, utan vara kreativ och hitta på saker så att tiden går. Dessutom hör och häpna jag skall börja leva ett nyttigare liv. Jag skall tex börja att träna , äta nyttigare, skippa alkohol. Och se om det gör att man blir lite piggare. Nu skall jag inte överdriva jag skall inte bli en hälsofreak eller så, men jag vill bara testa och se om det blir någon skillnad. Jag är rätt så slapp av mig ha ha. Så detta kommer att bli en jävla utmaning. Jag och min tjej tog ett beslut i helgen så nu är det upp till bevis att komma i form till semestern. Självklart är det ju så att om man motionerar osv så blir man ju piggare det är inget snack om det, men jag har försökt att hitta ursäkter till att slippa det. Men sent skall syndaren vakna. Vi får återkomma i ärendet vad det lider.

Och så lite annat !

Tyvär kan jag inte ha bloggen öppen utan jag måste godkänna alla inlägg då det finns vissa avarter som tycker det är kul att skriva en jävla massa dynga. Skriva i min dotters namn osv . En blogg skall vara trevlig att läsa inte att det står att min dotter är en gravid subba osv eller att jag är en jävla idiot, sådana inlägg kommer aldrig att publiceras. Men vissa verkar ha jävligt svårt att fatta. Skriv trevliga saker så får dom vara med. Så enkelt att en femåring borde begripa. Men det är klart har man så dåligt självförtroende att man måste skriva anonymt så får det väl vara så, men än så länge är bloggen stängd. Vilket jag tycker är synd. Det hade varit fan så mycket roligare om man kunde ha vettiga diskussioner men när det inte går har jag inget annat val.

Postat av: Agnes

Ja nu jävlar kör vi! :)

2010-04-06 @ 09:39:31
Postat av: Kalle

Hur mycket pengar fick du med dig från CL98 egentligen?

2010-04-06 @ 11:08:06
Postat av: Blomman

Kalle !

Jag antar att det är något mellan mig och CL.

2010-04-06 @ 12:07:57
Postat av: Blomman

Absolut Agnes det gör vi, Kram

2010-04-06 @ 12:08:35
Postat av: Junitjej

Så tråkigt med elaka kommentarer!!

2010-04-06 @ 13:45:01
URL: http://junitjejen.se
Postat av: Carro

Jag hejar på dig! Kraam

2010-04-06 @ 19:34:33

Kommentera gärna!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: