Berra finns i verkliga livet eller finns det svenskt kaffe på hotellet ?

Så där ja hemma igen efter en sjukt härlig bra semester med min kära Agnes. Och Djerba skall ni åka till om ni vill ha det underbart gott med allt vad det vill säga. Sol bad härliga kvällar och sköna lata dagar. Vi har redan bestämmt att vi skall åka dit igen nästa år. Människorna var vänliga och vattnet var härligt turkost. Ja det är faktiskt det bästa stället som vi har varit på. Det var med en tår i ögat som man lämnade Tunisien. Det känns inte så lockade att åka hem till kylan och elände ha ha. Men så är det man måste lida för att kunna njuta också. Så nu hoppas man att tiden går fort så vi kan boka nästa resa.

Berra och hans kompis från filmen Sällskapsresan finns i det verkliga livet jag såg dom på Djerba ha ha. Dom började kröka på planet vid påstigning och fortsatte hela veckan tills dom klev av i Göteborg. Dom har gett partande ett ansikte, inte otrevlig på något sätt utan jävligt sköna. Hur go är den då när man beställer in 5 öl och 5 gin och tonic på ett bräde med 44 grader i solen ha ha, snacka om helikopter fylla dom fick. Men som sagt dom störde ingen och vara bara roliga. Och det är ju så där med filmgubbar att dom finns bara man letar lite jag såg också han som filmade i filmen med linsskyddet på, men den här snubben kanske hade tagit av det. Nu skall jag njuta av min ledig söndag sen är det jobb, innebandy som vanligt. Men det är rätt skönt det med att det blir som vanligt igen så man kan längta till nästa års semester.


Kommentera gärna!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: