Det finns puckon, sen finns det ärkepuckon sen finns det Blondinbella !

Jag lyssnade på allas lilla kelgris Blondinbella på radio idag, hon gjorde reklam för sin boK. Den är tydligen en blandning av självbiografi och ett riktmärke för dagens tonårstjejer. Bevare mig väl för dom råden. Att du duger bara om du är rik ,snygg och populär eller ? För hon klagar på dom fattiga och dom som har det svårt, hon kan inte gå på ofentliga toaletter och tycker dett är pinsammt att köpa skithuspapper och kondomer med kommentarer som  då vet alla vad man skall hem och göra ! Men hallå är hon blond eller är hon? Man vet inte om man skall garva eller gråta åt hennes kommentarer som hoppar likt grodor ur munnen på henne. Hon är bara 19 år men låter som hon har en livserfarenhet som en 40 åring. Visst en 40 åring behöver inte ha så mycket livserfarenhet men är helt övertyckad att dom flesta har mer en Blondinbella. Att vika ut sig och vara mediakåt kommer man tydligen långt på jag ger mig fan på att hon snart har ställt upp i varenda radio och tv program samt alla svenska tidningar som köper hennes skit med hull och hår. Hon är ingen snäll person hon nervärderar människor med sin prat om hur bra allt blir bara du har pengar och hon är banne mig ingen bra förebild för unga tjejer. Hon hade tur när hon började blogga  och fick mycket reklam gratis. I början var det inte många som besökte henns blogg men tack vare media osv som blev den stor , faktiskt en av dom största. Hon gör det bra ändå som lycka snärja media och få ut det hon vill och hon har skickliga medarbetare tro inget annat. Men en dag så kanske hon mognar vilket jag hoppas på och att hennes liv blir normalt som en 19 åring skall ha det. Jag kan inte annat än att tycka lite synd om henne för om 5 år tror jag hon är stendöd på marknaden och vad skall hon göra då? Sitta i kassan på HM och tycka synd om sig själv? Nej mitt råd till dig Bella bli normal men framför allt öppna inte truten så man slipper att höra på din fjortisprat det är bara löjligt och jävligt irriterande.

Postat av: Weronica

Ja hon växer kanske i sitt huvud me om hon har tur..Ha det gott Weronica


Kommentera gärna!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: