En klar förlust !

Det blev en klar förlust i den första träningsmatchen det slutade 11-5 till motståndarna men med tanke på att laget innehöll 7 stycken 16 åringar så tycker jag det var rätt så ok , dom har mycket att lära än och som bekant så får man inga poäng i träningsmatcher. Men i pp var det 100% tre försök tre mål. Men försvarspelet får vi jobba på. Men som sagt det saknas mycket folk och jag kan tänka mig av dom som spelade idag så är det  5 man som kan vara alags aktuella. Dessutom har vi tränat hårt under en lång period 4 pass denna vecka plus två matcher det kan var a lite för mycket för dom här unga grabbarna. Ny match i morgon och lite mer folk. Vi skall försöka att ändra på försvaret en del och sen blir det lite nya femmor. Man måste prova nu när man har tid. Under serien skall allt sitta som en fläskläpp och då finns det inte tid för tester. Jag vet att det kommer att bli bättre. Hade det varit oktober nu då hade jag varit orolig ha ha. Ha en bra lördagskväll och krama varandra.


Kommentera gärna!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: