Ge upp !

Detta är  bara riktat till den personen som skriver en massa skit om min dotter på min blogg. Nu när henns är lösenordsskyddad. Du får ta och ge dig, jag trodde att du var en bra människa men tydligen har jag fel. Dina inlägg kommer aldrig att få stå kvar här så länge som du ägnar dig åt personliga trakaserier av min dotter. Du får fatta att man inte kan bete sig hur som helst, då blir det konsekvenser. Jag hoppas att du tänker till en och annan gång och lägger av, för jag vet mycket väl vem du är och var du bor. Att du och Carro har olika åsikter det får du leva med, men att trakasera någon anonymt och dels skriva i Carros kompisars namn är ret ut sagt sjukligt. Jag hoppas att du har förstått att jag menar allvar .


Kommentera gärna!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: