Nej nu spökar det !

Då var det åter dags för Skillingaryds revyn alla´ 2010. Vi var och tittad på den igår och den var godkänd men inte mer. Det jag saknade var att det skulle ha varit mer med anknytning till byn. Det har ju hänt en hel del det här året. Politiker som har gjort skrattretande beslut politiker som byter från ena partiet till det andra partiet osv. Thomas Frakner är ju den som är klart bäst och han är väldigt rolig, det räcker i princip att se honom så garvar man. Terseia Scher var också mycket duktig samt Veine Rapp som sjunger otroligt bra. Men annars var det så där jag tycker att skall det vara revy skall det vara mer fart och man måste våga ta ut svängarna lite, man har alla möjligheter i en revy att driva med ortsbefolkningen och dom flesta tar det med glimten i ögat.Absolut sämst var att Vivianne Nyqvist om med pompa och stått gick ut med att nu får det vara slut efter 25 år och tackades av förr året vid var och varannan föreställning så är hon med i år igen i ett flertal nummer . Det känns lite b faktiskt. Men som helhet får årets Skillingaryds revy 3+ av 5 möjliga alltså godkänt.

Postat av: Lotta

Min gud vad du klagar på allt, gör du inget annat, måste vara jobbigt att vara så bitter o gnällig!

2010-02-28 @ 14:51:36
Postat av: Blomman

Och vad gör du själv ? ha ha ha.

2010-02-28 @ 15:25:30
Postat av: Blomman

Jag står åtminstånde med mitt namn när jag gnäller, du vågar ju inte ens skriva vad du heter på riktigt du skriver ju olika namn varje gång, vad är du rädd för ? , det är la´ att vara feg och ynklig, trivs du bra i Upplands Väsby?

2010-02-28 @ 15:29:53
Postat av: Carro

Oh.. alla bittra läsare jag hade på min blogg kommer till dig istället, STACKARS PAPPA I just say so. Det är minsann inte lätt att ha med muppar att göra, speciellt inte schizzon i upplands-väsby som just i nuläget har FEM olika namn, personen måste ha brist på liv helt ärligt.

2010-02-28 @ 17:20:29
Postat av: Lotta

Upplands v är ni dum i huvudet? Försöker ni tro att mitt namn inte är Lotta också? Jag är döpt till det namnet vare sig NI vill det eller inte ;) Förstår att ni pratar om er själv som muppar hahahahan ni verkar väääääldigt nojig öh hur kommer det sej? verkar inte kunna läsa heller. stackars stackars er.

2010-03-02 @ 08:25:21
Postat av: Carro

"Lotta", men mogna.

2010-03-02 @ 12:53:44
Postat av: Lotta

Mogna du, "Carro".

2010-03-02 @ 22:54:37
Postat av: Carro

Mja till skillnad från dig så heter jag ju faktiskt Carro, medan du kanske heter både A, Lotta, Madde, Anna och vad allt du nu kallat dig ^^

2010-03-02 @ 23:00:31
Postat av: Blomman

Lägg ner att tjöta på denna sida det finns andra sidor att vara på då eller varför inte maila varandra.

2010-03-05 @ 12:52:16

Kommentera gärna!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: