Skall aldrig helvetet ta slut !

Lördagsmorgon, sitter ensam framför datorn med en kopp java och funderar på om helvetet aldrig skall ta slut, nämligen vinterhelvetet. Snön bara vräker ner och man får ångest och bara längtar efter värme. Den här vargavintern börjar att gå mig på nerverna. Tänk om man kunde vinna ett antal miljoner då hade jag flyttat till värmen det skall jag lova. För att ha det så här är ju inte klokt, hur kul är det då att pulsa i snö? eller hur kul är det att skotta snö, inte kul någon jävla stans. Det finns inte något som är possetivt med vinter, bilarna startar inte man får skrapa is från rutan som sitter så att man tror att någon har svetsat dit skiten. Snälla gud i himlen ge mig 30 grader varmt snart eller så går jag i ide så syns vi i maj ha ha. Idag får man ladda med melodifestivalen den tredje deltävlingen. Och jag kommer att sitta där och svära hur dåligt det är men lika förbannat så kommer jag att titta sådan är lagen. Ha en bra lördag och krama varandra för det är för jävla kallt ute.


Kommentera gärna!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: