Jag tror jag är kär !

Paolo Roberto skrek rakt ut när Amir Kahn som 17 åring boxade sig ända fram till final i OS. Jag skriker ut samma sak nu men då gäller det Sirius IBK. När dom spelar så här bra som dom gjorde idagens SSL match mot AIK då kan man inte annat än att bli kär. Det låga försvarspelet som jag själv gillar att använda och den uppoffring man gör gjorde att man vann matchen med klara 5-1, Dessutom hade man en fantastik målvakt det skall man inte heller glömma. Jag såg ju även då när man vann mot Täby Capricorn och spelade på exakt samma sätt och vann då också, sen kan man ju undra varför dom är så ojämna som dom är, men det är en annan femma. Dom så kallade experterna sa ju innan SSL drog igång att Sirius var det sämsta laget någonsin att gå upp då ikluderar det även Färjestaden och Mullsjö som var helt rötna som åkte ur med dunder och brak. Sirius kan nu nå slutspel som nykomling endast 3 pinnar skiljer. Så nu är det frågan om jag inte har fått ett till favoritlag till att hålla ögonen på i forsättningen, jag gillar verkligen deras spel. FORZA SIRIUS !

Postat av: capello

... håller med dig, mycket hjärta, och ändamålet var fint, snygg sida Blomman, lycka till med mentorskapet!

/ capello

2010-01-19 @ 23:02:45
URL: http://ehuscoaching.com/blog/?p=1598http://
Postat av: Blomman

Tackar så mycket och lycka till själv .

2010-01-20 @ 07:20:03

Kommentera gärna!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: