Tidig söndagsmorgon !

Ja ha ja då var det dags att åka till Eksjö med P12 lag 2.Första gången på ett bra tag som jag skall stå i båset igen, lite nervöst faktiskt ha ha. Jag känner ju inte killarna och det ju inte ens vad dom heter. Jag är ju inte deras ordinarie tränare utan skall vicka för Magnus.Men bli väldigt roligt i alla fall. Och givetvis hoppas man ju på seger men i denna åldern tycker jag det är roligt om dom gör en bra match och har kämpat väl då har dom en nöjd tränare. Det där med vinnarskalle gör inget om det kommer lite senare vinna behöver inte vara allt i pojk och flick idrott huvudsaken är att man har kul. Det kommer ett matchreferat på detta inlägget senare idag, ni andra får sova vidare ha ha.

Det blev en storförlust för P12lag 2 mot Husar hela 24-2. Men killarna kämpade ändå hela matchen och visade inga sura miner. Nu är det ju så att dessa gossar är ett år yngre en sina motståndare och ett år på den här nivån gör väldigt mycket. Men nästa år har dom en fördel av att ha mött äldre killar. Husar var väldigt effektiva och väldigt spelskickliga och gav in våra grabbar en skugga av en chans. Men dom kommer igen i nästa match mot Vetlanda och trots allt så går livet vidare det är ju bara innebandy.


Kommentera gärna!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: