26 pannor !

Om ni kommer ihåg så för dryga 4a månader startade jag min hälsoresa ! jag har gått ner 26 kilo vilket jag är jävligt stolt över första målet var under 100 det har jag klarat nu skall jag ta det sista ner till 85 vilket kommer att bli betydligt tuffare, Men jag har insätt saker och ting under den här tiden som har gjort att jag mår fan så mycket bättre en tidigare. Jag är piggare aktivare och en possetivare människa. Så jag mår toppen just nu. Jag kan köpa kläder som både är snygga och som sitter bra. När jag har nått det slutgiltiga målet skall jag begära att få operera bort det lösa skinnet på magen och det vet jag att jag får. Man blir visst sjulskriven i ett antal veckor men det är det värt, skall man bli fin får man lida pin. Den som säger att kraftiga människor är gladare ljuger man är fan inte glad det var inte jag i alla fall men som sagt var och en gör som man själv vill, och jag har inget förakt mot dom som inte vill ta tag i deras viktproblem det är upp till var och en. Jag tog mitt beslut och tänker jobba stenhårt med min mentala utveckling. Men det känns jävligt skönt att inte pusta och stånka så fort man rör på sig så jag är glad att jag tog tag i det. Nu är det bara  drygt en  1,5 månad kvar innan vi sticker till Djerba , fan vad grymt det skall bli bara jag och Agnes det skall bli underbart att komma iväg med denna underbara människa. Hon har betyder allt för mig och har stöttat mig hela tiden, hon är GRYM !.
Ha en bra helg och var rädda om varandra och dela ut kramar till dom som förtjänar det.


Kommentera gärna!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: