Rock'n roll bollkontroll !

Då kommer det att bli musikkvällar i byn.
Jag och några andra galningar skall försöka väcka upp den här spökstaden med musik kvällar, där det kommer förhoppningsvis finnas plats för ensamma Evert Taubtolkare till råpunk.
Ingen åldergräns och givetvis drogfritt det skall finnas plats för alla mellan 0-100 år som gillar musik.
Det kommer att bli en hektisk höst för min del att hinna med allt, innebandy 4 ggr veckan plus detta, Men jag känner mig oerhört stark och jävligt motiverad.
Tanken med detta är att dom lokala artisterna skall få en chans att stå i rampljuset och att det verkligen händer något här.
För i sanningens namn finns det ingenting att se framemot förutom Skillingaryds revyn en gång per år. Blir detta lyckat så är det något som blir återkommande ett par gånger per år. Givetvis så hoppas jag att mitt egna band skall bli ett litet dragplåster. Vi har ju aldrig spelat här tidgare . Men genom att vi bor ett bit ifrån varandra så är det tufft med både tid och lokal för att kunna repa. Men vi skall göra vad vi kan, har ju en del nytt matrial på lagret som jag vill spela med mina gossar.
Så vi kommer att satsa på lucia som premiärkväll det känns bra då det brukar vara en del fylla, och detta kan ses som ett nyktert allternativ till kidsen. Jag tror stenhårt på denna ide´ det gäller bara för bybefolkningen att komma  vilket jag tror dom gör, jag menar alla känner någon som man kan sprida det till.
Ha en jävligt bra vecka min kommer att vara laddad med fyllt av saker. ROCK ON !!!!!!


Kommentera gärna!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: