" Arbetarjävel"

Jag jobbar just nu på ett bygge och jag trivs som fisken i vattnet, tänk att det är så kul att joba med kroppen det trodde jag aldrig. Sen är det ju kul att jobba med killar, inget ont om mina kvinnliga arbetskamrater som jag har som undersköterska, men det blir lite annat om man är ett grabbgäng. Jag har gjort allt från att sopat, burit rivit ner bilat borrat, ja allt man kan tänka sig. Och hur sjukt det än låter så ser jag fram emot att gå till jobbet, inte så jättevanligt kanske att man älskar sitt jobb men det gör jag. Visst är det tungt jobb och visst får man lite träningsvärk men ändå jag gillar det. Har man lite tur så kanske man kan får lite muskler också ha ha. Och rubriken "arbetarjävel kommer sig av att min minste son sa det efter första dagen på jobbet när jag kom hem dammig och jävlig samt sketslut, hej på dig arbetarjävel sa han ha ha. Och det tycker jag passade perfekt just då. Jag hoppas att detta  leder till en visstidsanställning så håll tummarna mina kära bloggbesökare.

Postat av: Agnes

Alla tummar hålls!!! Tänk att du trivs så bra, vad härligt! Puss

2010-06-03 @ 09:53:51

Kommentera gärna!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: