Rebellen är defenitivt död !

Vissa saker skulle jag aldrig göra i mitt liv här kommer några exempel.
Jag skulle aldrig kunna bli en tvättäkta rassist, jag skulle aldrig kunna rösta på borgarna i valet, jag skulle aldrig kunna våldta någon, jag skulle aldrig kunna mörda någon, jag skulle aldrig kunna knuffa i kull en gammal människa, jag skulle aldrig kunna lyssna på dansband, jag skulle aldrig kunna gå ut nykter och dansa och en massa andra saker som skulle vara otänkbart att göra för den sanna REBELLEN som jag har innbillat mig att jag är.  Men vänta nu, vad hände lördagen den  12/6. Jo följande Agnes bror hade 30 års kalas och han är en jävel på att dansa och han gillar dansband även hans tjej är skit duktig på att dansa. Efter en nykter och trevlig middag kommer han med förslaget att vi skall åka till Björholmen och dansa till bandet Whalströms.
Agnes har varit ute och dansat en del men är defenivt inget proffs.
Jag i min tur SKULLE ALDRIG ENS GÅ UT NYKTER.
Men dom gjörde en fuling, dom sa svara ja elle nej, och jag sa ja. På en fråga dom inte ens hade ställt. Och det jag svarade på var att jag skulle följa med och dansa.
Sagt och gjort hem och fixa till sig lite med allt vad det innebär.
Och sen åkte fem stycken helt nyktra personer ut till Björnholmen , jag Agnes svåger var med också. Och han liksom jag skulle heller aldrig få för sig att gå ut och dansa. Men nu satt vi där lagom nervösa.
Jag tänkte i min skalle hur skall man bete sig? Hmm äh jag får bara vara mig själv. Agnes bror och hans tjej satte genast igång att dansa och vi andra tre radade upp oss efter väggen.  Och detta var första gågen som jag såg Agnes bror in acition han ägde kan jag säga. Efter en snabb inledning av bandet så kom en lite lugnare låt. Och hör och häpna, jag frågade Agnes om vi skulle dansa !!!!!!!! Hon var lika nervös som jag. Det är klart man var inte någon Travolta direkt men vi stapplade på och kom väl undan med hedern någorlunda i behåll. Och sen flöt det på rätt bra vi tog lite kaffe och en par danser till och det var inte så farligt att dansa nykter , det var faktiskt väldigt roligt. Så nu kommer chock nummer 2 ! Jag och Agnes och hennes svåger bestämmde att vi skall börja en buggkurs till hösten för det såg väldigt roligt ut att kunna det. Så det blir nästa steg i mitt sundare liv. REBELLEN, MANNEN , MYTEN , LEGENDEN ÄR DEFNITIVT DÖD ! Ha en bra vecka med allt vad det innebär.

Postat av: Hvmannen

Ja då kanske det får bli dansbandsmusik till uppvärmningen mot malmbäck...vilka tycker du, Barbados eller Lasse -Stefanz?? ;P hahaha

2010-06-18 @ 15:24:59
Postat av: Blomman

Ja du HVmannen !



Det är frågan det, Lasse Stefanz är ju kult men Atvingarna är rätt ok ha ha. Nej jag har ingen aning faktiskt jag är för dålig på den svängen ärligt talat. Och beträffande i Malmbäck är jag nog bannlyst på uppvärmningsmusik det är nog Slipsknot eller vad dom heter som gäller .

2010-06-19 @ 13:21:50

Kommentera gärna!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: