HV 71 Till semifinal !



HV är i semifinal efter 4-1 i matcher mot Timrå. Jag känner att HV har mer att ta fram , man har inte riktigt kommit upp en  tycker jag. Nu Blir det väl Skelefetå eller Färjestad  i semeifinalen tror jag. Djurgården är ju också klara och jag tycker dom ser vassa ut. Skall HV gå hela vägen måste man sätta chanserna, man skapar mycket men gör för lite mål framåt. Man är  jävligt täta  i mittzonen och har ett bra försvar, men man behöver det lilla extra för att ta GULD!  Jag skall åtminstånde se en match på plats men det är dyrt och ganska svårt att få biljetter. Men jag vill uppleva stämmningen på plats. Sen hoppas jag att Lance Ward kommer tillbaka det behövs en tuffing när det börjar att hätta till. Retstickan Ledin är ju borta för resten av säsongen, men han har inte övertygat tycker jag i alla fall, men tråkigt att han är skadad. Nu får vi ladda batterierna ett SM GULD STÅR PÅ SPEL !

Postat av: Släggan

Ja...vi får väl se om de rår på Skellefteå! DIF gick ju med vidare och de ser för en gångs skull riktigt starka ut!! Men men...ett slutspel är ett slutspel som är ett slutspel...allt kan hända!

Hur gick det sen med klubben/laget du eventuellt skulle träna???

2010-04-01 @ 12:11:37

Kommentera gärna!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: