Ev fast jobb eller som det heter tillsvidare !

Fick ett gött samtal idag jag har fått en provanställning som kan leda till fast jobb eller numera heter det tillsvidare. Och det är inom betong branchen jag börjar i morgon och har jobb även nästa vecka, Detta gjorde mig jävligt glad. Jag hoppas verkligen att jag får jobbet. Det skulle förändra en jävla massa. Ett meningsfullt jobb där man får ordentlig lön och goa jobbarkompisar kan man ju hoppas på. Byggbranchen och på dom flesta andra sådan ställen brukar det vara go stämmning så jag hoppas att detta blir kanon. Jag går i alla fall in med en possetiv attityd och possetiv inställning och skall göra mitt allra, allra bästa så får vi se hur långt det räcker. Ta´chansen tänker jag defentivt göra i alla fall. Mer om jobbet kommer i morgon när jag har jobbat en dag så får vi se hur bra det var ha ha.
Ha det göttt !

Postat av: Carro

stort lycka till!

2010-05-25 @ 18:05:50
Postat av: Sussie

Håller tummarna att du får anställning och att du ska trivas.

Kramis.

2010-05-25 @ 19:38:01
Postat av: Blomman

Tack så mycket , det skall bli kul

2010-05-25 @ 21:24:10

Kommentera gärna!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: