Rambo är hård men Blomman är hårdare !

Efter första dagen på nya jobbet är jag riktigt mör i kroppen, men otroligt glad att få jobba. Visst var dt lite tungt och så där men skitsamma det var skoj i alla fall. Go gubbar var det också som jobbad en otroligt skön och avslappnad stämmning. Det vi gjorde var att riva ner väggar,  dörrar och en massa annat. Det låter inte så jävla upphetsande men jag tivs i alla fall. Jag hoppas att det kan leda till tillsvidare jobb men det vet man ju inte. Jag kommer med all säkerhet ha en go träningsvärk efter denna vecka men det skiter jag i ha ha. Jag tänker bita ihop det är värt . Så om jag inte skriver på någon vecka har jag la´ tuppat av någonstans och ligger nerbäddad i en container. Nej då så farligt var det inte men helt annat än att vara undersköterska i alla fall.

Postat av: Agnes

Det va så kul att se dej komma hem, dammig från topp till tå men med ett stort smajl! Kramar :)

2010-05-27 @ 09:46:49
Postat av: Blomman

Ha ha, en sexig "arbetarjävel" Ja med det är alltid kul att komma hem till puss.

2010-05-27 @ 18:04:03

Kommentera gärna!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: