Då var det dags igen

Vintern är här och det är för jävla kallt Jag verkligen hatar den här årstiden
Julen i alla ära men den här skiten fy fan.
Det är halt på vägarna och det fryser på bilen så man måste skrapa, man måste skotta snö varenda jävla dag.
Och den stackars hunden vill knappt gå ut skall det vara så va ?
Den som gillar den här årstiden har inte alla indianer i kanoten det är min åsikt.
Dessutom måste man ha 10 kilo kläder på sig för att ens kunna gå ut.
Jag ser liksom ingen mening med vintern den gör ingen nytta bara elände.
Nej tacka vet jag sommaren och värmen.
Jämför den här vintern med sommaren så fattar ju alla vilket som är bäst och skönast.
Jag menar alltan, grilla ,sköna varma kvällar, utomhusex.
Nej det finns inget i världen som slår sommaren så är det bara.
Ha en bar helg mina vänner.
Min blir innebandy och Ullared.


Kommentera gärna!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: