Jag är en lycklig man

Mitt liv har varit en bergodalbana ända sen den dagen jag föddes tror jag.
Men jag börjar att få ordning både på mig själv och saker runt omkring.
Mitt liv har sannerligen inte varit en dans på rosor men med god hjälp av nära och kära känner jag att jag är på topp nu , jag har förmodligen aldrig mått bättre.
Jag älskar min nya klubb som ger mig otroligt mycket och som har bra grabbar och en bra styrelsen som fattar saker och ting till skillnad från vissa andra.
Dessutom så är mitt förhållande med Agnes det bästa som har hänt mig.
Hon är så föståndig så att att man nästan blir mörkrädd trots att hennes liv också har varit väldigt tufft.
På jobbet funkar det kanon och jag trivs otroligt bra, ingen dag är lik den andra.
Min häsloresa skall snart sluta nu när jag skall få operera bort skinnet.
Då har jag gått ner 39 kilo sen i påskas otroligt stolt över mig själv.
Finns det inget då som är negativt ? inte mycket förutom ett rusande hjärta men det skall dom få bukt med.
Nästa helg bär det av till Ullared och julhandla det skall bli så skoj som allra helst.

Postat av: Weronica

Blir glad att läsa det här, jag önskar dig ett stort lycka till, och sen har jag en önskan till!! Alla ni "Duktiga människor" döm inte!! Ni har aldrig någonsin gått i någon annans skor, Tycker du är fantastisk Blomman, sträck på dig, va stolt, du har visat att det går, Agnes du är en stor del av resan ni gjort tillsammans,,,, bra gjort åå många kramar från mig, som har mina egna sandaler att gå i!! Go for it...

Postat av: Blomman

Tack Weronica, jag blir både glad och rörd.

Många julkramar sänder jag till dig.

2010-11-18 @ 22:07:53
Postat av: Monica

Stort GRATTIS!! Det var verkligen ingen dålig prestation du har all rätt att vara stolt över dig själv!

/Monica

2010-11-18 @ 22:18:56
Postat av: Blomman

Tack Monica det värmer när det är så kallt ute.

En julkram sänds till dig också.

2010-11-18 @ 22:28:50

Kommentera gärna!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: