Årets innebandyfest i skogen !



På fredag smäller det hemma i Palatset ett topplag i div 1 kommer på besök. Jag tror och hoppas på att vi kan radera ut publikrekordet på 124 personer. Killarna är nog väldigt nervösa men jag tror att när tekningen är avklarad så kommer dom bara att tuta på och köra. Våra två målvakter är bortresta så en 17 åring får visa vad han går för. Men jag tror att han växer med uppgiften.

Vad är våra chanser då ?


Vi måste få ner tempot och  ha en jävla massa tur och sätta våra chanser. Fördelarna är inte så många, men hallen är liten, det är parkettgolv publiken sitter precis vid sargen  och det kommer att vara tryck i hallen. Sen kan man hoppas på en stor portion underskattning det har fällt lag förr.
Jag hoppas på att killarna förstår hur stort det här är för dom och att dom kommer att göra sitt yttersta.
Skrällar händer då och då och kanske är vi än av dom. För det är ju så här att ett div 1 lag som är så bra som dom är skall slå oss alla dagar i veckan men om vi har den stora innebandyguden med oss så kan det mycket väl bli en skräll.

Postat av: Släggan

Palatset?? Du kan ju inte börja kalla xxxxx arena för Palatset, när just Palatset finnes i Värnamo Sporthall...eller har du glömt det...gubbe lelle...hehe

2010-11-03 @ 18:53:37

Kommentera gärna!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: