Valet 2010

Under denna meny kommer jag att snacka om valet under morgondagen, då vi vet hur det har gått. Tyvär ser det ut som alliansen regerar även dom kommande 4a åren. Beklagligt att folk inte har fattat ett skit. Men är du frisk och har jobb så har du fått det bättre, men man kan fan inte vara så jävla ego. Alla är inte friska alla får inte jobb det är bedrövligt att svensken har blivit mer högervriden än på många år men som man säger i innebandyvärlden en match varar i 60 minuter. Så det är inte över än fast det ser jävligt mörkt ut.


Ja ha ja, då får vi stå ut med skallepär i 4a år till. Men jag hoppas att det blir ett kaos utan dess like, sd lär ställa till en hel del, vilket är på gott och ont. Problemet blir att ingen vill vända sig till dom, det blir lite som den fula ankungen. Mona Salin måste avgå vi vill ha en en ung krigare som vågar att sticka ut visa vägen och ta upp kampen på riktigt. Mona är totalt profilös, och kan jämföras med ett dåligt ragg på krogen, kul att ta med hem men ingen man vill gifta sig med. Jag trodde ändå i min enfald att svensken skulle ta sitt förnufft till fånga, och se verkligheten, men icke. Har du jobb och är frisk ja då har du fått det bättre, men nu är det ju så alla har inte jobb , alla är inte friska, alla har inte akassa. Socialbidragen har ökat markant och man kan ju fråga sig vad beror det på ? Att vi har fått det bättre ? Nej knappas men alliansen är feomenala på att låta bra och luras, tyvär så har svensken gått på det. Beklagligt kan jag tycka. Dessutom har vi fått in ett främlingsfientligtparti i sd. Men svensken har hängt på övriga Europa , högervindarna blåser kraftigt från alla håll. Nu är ni väl nöjda så kom inte och gnäll , jag gjorde vad jag kunde i alla fall.



Kommentera gärna!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: