Hemma igen efter Operation

Då var man hemma igen efter operationen.
Den gick bra och jag mår rätt ok.
Sen är det ju alltid jobbigt att vara skuren i.
Såren dom spänner och gör ont men nu är det gjort i alla fall.
Nu väntast 4 veckors sjukskriving och inga lyft, det är det sura då jag vill göra saker här hemma men inte får, det är lite svårt att låta bli när man van att göra saker och ting.
Men lite småsaker kan jag göra tex tvätta och bädda och laga lite mat, men inga tyngre grejer.
Dom skar ju bort dyga kilot från kroppen och jag går som en gamal gubbe, gammal är ju jag men nu ser jag ut som en panschis när jag går ha ha krokigt som fan.
Men allting går om man vill nu hoppas jag bara att såren läker fint och att jag får röra på mig igen, för det kommer att bli den tyngsta biten att va utan det.
Annars så håller jag sjukdomen i schack med medeciner och progonsen ser bra ut och att kunna leva helt normalt liv.
Det verkar även lätta på arbetsmarknaden, förra veckan var jag på min första "riktiga "arbetsintervju, det var mycket lovande , men man skall aldrig ropa hej.
Nu skall jag bara ta hand om mig själv och jag har stort stöd av Agnes och familjen.
Ha en bra helg mina vänner, och ni ovänner behöver inte läsa skiten jag skriver......


Kommentera gärna!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: