Blomman The rock ???? nej ljumskbråck !

Alltså seriöst hur fungerar våran sjukvård?
Jag har åkt på dubbelsidig ljumskbråck och det gör ont utav helvete, har gått och jobbat trotts att det putar ut som två grapefrukter ur ljumskarna, jag har åkt in akut för smärtan har varit olidlig.
Men tror ni dom opererar ? Nej inte än.
Jag har varit på läkarcentralen och dom skickade en remiss till kirurgen dit skall jag på måndag. Sen kan det dröja upp till tre månader till innan man får op tid.
Jag frågar mig skall det verkligen behöva ta en sådan lång tid?
Nu pallar jag inte att jobba mer för det gör så ont och det kör långt upp i magen och man kan inte ens gå och skita utan att man håller på att svimma.
Men frågan är ju vad dom kommer att säga på måndag?
Avakta för att få en tid att opereras eller skall dom sjuksriva mig eller hur fan blir det?
Jag kan ju inte gå med det här längre panodil och sån skit hjälper ju inte mot denna smärta, dom som har haft det vet vad jag pratar om det är för jävligt.
Fast när det gäller mig själv och min otur så är ju jag inte alls ett dugg förvånad att jag fick detta också, för vem annars skulle kunna få det va ?
Sen tidigare har jag ett antal operationer i bagaget plus att i vintras fick jag en sjukdom som jag måste äta medecin för resten av livet.
Ibland funderar man ju ........ varför jag?
Visst det finns säkert dom som har det 100% värre än jag men jag kan liksom inte ta någon hänsyn till andra jag måste orka leva själv.
Det är lätt att bli jävligt ego när man drabbas av saker hela tiden, man känner skall aldrig helvetet få ett slut !
Nu hoppas jag att dom tar det här snabbt för själva ingreppet är ganska enkelt och det är bara ett par veckors sjukskrivning om man nu ens  blir det , i det här landet folk måste ju gå och jobba som är både cancersjuka och har brytna ben så man vet inte om man blir det.
Ha en bra vecka mina vänner så skall jag försöka stå ut med smärtan !


Kommentera gärna!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: