En galen man från Norge !

Jag har ju inte bloggat på ett tag och det handlar inte om att jag har tröttnat utan det har bara inte blivit så.
Jag är ju ingen Blondinbella eller Kenzza som måste vika ut mig med dagens outfit och vad jag har ätit. Utan jag skriver bara om sånt som berör mig.
Dessutom tjänar jag inga pengar på att blogga heller.

Det stora som har hänt är ju galningen Anders Behring Breivik som har dödat 68 människor och försöker sprida sin nazzepropaganda över världen.
Man kan inte föreställa sig hur sjuk han är och det värsta är att han är inte klar än.
Han har ju avicerat att han skall göra allt för att rymma och har planerat flera dåd.
Med nergrävda pengar och vapen  utanför fängelsets murar allt enligt han själv.
Men jag har så jävla svårt att föreställa mig att någon människa kan ställa sig och avrätta så många personer det är så overkligt.
Visst har det hänt i USA ett antal gånger med skolmasaker men även i Finland så man frågar sig när kan det hända här ?
Nu har ju den där dåren blivit någon jävla martyr för likasinnande så vem vet det kanske smäller någon annanstans i Norden.
Nazzar poppar ju upp lite varstans och även på mindre orter så kryper dom fram nattetid och sprider skit i brevlådorna.
Nu hoppas jag att Anders Behring Breivik får ruttna i helvetet och bli där och att han aldrig mer släpps ut.
Min tankar går till dom anhöriga och vi från Sverige skänker en stor varm kram till tröst !


Kommentera gärna!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: