Det lackar mot jul !

Förra året var jag en helt annan person än vad jag är nu.
Jag mådde väldigt dåligt fick en sjukdom osv.
Nu mår jag betydligt bättre och ser fram emot julen som jag hade en sådan ångest för i fjol.
Jag är ju familjens Arne Weise kan man säga och älskar allt som har med julen att göra jag lyssnar på julmusik och slår in paket och klär granen.
Nu skall vi fira den med hela min tjocka släkt i Uddevalla , det är barn och barn barn min mamma mina systrar med respektive det skall bli skitskoj en sån där jul som var förr med mycket människor och mycket god mat.
Hos oss är det spritfritt på julafton vilket jag tycker är bra då jag är nykterist men jag har inte ont av att andra gör det men jag tycker att på julen kan man låta bli det är trots allt barnens dag på julafton.

Sen kommer det ett nytt år också och jag ser fram emot det och jag hoppas att jag får ett jobb snart eller kommer in på en utbildning.
Det suger att gå så här tycker jag, jag jobbade ju 6 månader på en industri här men trivdes aldrig där , mådde dåligt och den ena chefen var helt jävla hjärnbränd, vet i fan vad han led av men nått var det i alla fall.
Men det skall nog ordna sig man får inte ge upp och ni skall veta att mitt liv har varit fullt av motgångar.
Till sist så hoppas jag att jag och mina bandkamrater i Fattijons får tid att repa och spela in nya låtar kanske släppa en ny cd med helt nytt matrial som jag har skrivit.
Man tycker ju alltid det sista är det bästa man har gjort men jag tycker nog att det är det bästa jag har gjort.
Man kan säga att det rycker i punktarmen och jag saknar mina bandkompisar,synd att det är så långt för att kunna repa, men allt går bara man vill.
Ha en God Jul och ett Gott Nytt  År !


Kommentera gärna!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: