Äntligen får jag komma hem !

Efter nästan tre veckor på sjukhus så får jag äntligen komma hem.
Visserligen sjukskriven och få leva med medecin resten av livet men ändå, det skall bli underbart.
Men jag har haft fantastiska läkare och fantastisk personal runt mig samt trevliga nya kompisar som rumskamrater, personer som jag tänker hålla kontakten med i fortsättningen också.
När man ligger så här så öppnas en helt ny värld, men ser saker på ett annat sätt en tidigare och det känns märkligt. Jag var rätt så fyrkantig innan och väldigt enkelriktad, men när man träffar människor med olika sjukdomar så ser man att det finns dom som har det värre än jag och ändå är glada och lyckliga trots allt elände.
Men nu längtar jag hem det har varit en tuff tid för både mig och mina anhöriga men jag har haft ett fantastiskt stöd av alla både av familj och vänner, och inget ont som inte har något gott med sig , jag har lärt mig en massa under sjukhustiden som jag kan ha med mig på hemmaplan.
Nu hoppas jag bara att jag kan få ett jobb när jag mår bättre det skulle betyda oerhört mycket, man mår bra av att jobba, och jag är inte främmande för att prova nya saker så det kommer att ordna sig, jag känner att jag har flytet nu annars hade jag inte rätt ut detta jobbiga.
Ha en bra vecka och krama varandra ofta.


Kommentera gärna!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: