Världens bästa morfar !

Vi har fått reda på att vi skall bli mormor och morfar, underbart säger jag.
Jag är så himla stolt över det, och väldigt glad för min dotter och hennes sambos skull.
Nu får man bara gå i väntans tider tills det är dags, man hoppas att allt skall gå bra och jag kommer att var minst lika nervös som dom kommer att vara.
Jag har ju varit med vid tre tillfällen och ingen är den andra lik.
Jag blev ju pappa rätt så tidigt 21 år och min dåvarande var 18, så vi var väldigt unga.
Men det har gått bra ändå, och jag har fin kontakt med min dotter.
Det är lika bra att jag säger som det är, jag kommer att bli VÄRLDENS BÄSTA MORFAR !.
Sen kommer jag bli helt odräglig ha ha, hos oss skall han /eller hon få göra som den vill, och när dom kommer hem skall dom kunna säga , att morfar sa det ha ha.
Sen har man ju den fördelen som mormor och morfar att man kan lämna tillbaka dom till föräldrarna när man har haft dom, och det är ju också kul.
Tänk vad jobbigt dom får när han / eller hon kommer tillbaka ha ha.
Nu får vi se vad det blir det skall bli så spännande.
Det kanske blir en ny innebandyspelare, jag får väl ge den en innebandyklubba och medlemskap i GAIS, HV 71, Bollnäs GIF, Chelsea , så är allt klart sen.
Man vill ju inte att hon / eller han skall hålla på andra lag.
Så nu hoppas vi att alla föberedelser går som det skall och när barnet är fött skall jag fira med en iskall cola och en fet cigarr.

Postat av: Carro

AWH vad du är gullig! <3 Jag blir så glad av att läsa allt fint du skriver :D

2011-02-24 @ 20:02:27
Postat av: Blomman

Tack så mycket , ta det bara lugnt så går allt bra. Kram

2011-02-25 @ 11:02:49
Postat av: Agnes

klart vi blir bäst! <3

2011-02-28 @ 09:54:13

Kommentera gärna!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: