Jag är som Jesus fast tvärtom !

Min födelse gick bra enligt mamma ! mitt liv har varit fullt av sjukhusbesök. Här kommer ett axblock av vad som har kantat mitt liv. Frågan är om det bara är otur eller att jag är så jävla klumpig ha ha. Håll i hatten för nu blir det åka av . Innan jag var 1 år hade jag fått alla tänder och skrek hela nätterna, där började förmodligen min kunskap som punkbandssångare det är i alla fall vad forskarna tror ha ha. Sen växte jag upp till 3 års ålder då fick jag en konstig virus sjukdom , mamma och pappa fick stå genom en glasruta och titta på mig, jag har frågat mamma vad det var men hon minns inte. När jag var 7 år trillade jag ner från ett träd och fick en trädspets i armhålan. Samma år snubblade jag på isen och slog ut en tand. Vid 9 års ålder skulle jag och pappa spela bandy ,vi hade iskocker som målstolppar pappa sköt på mig jag var målis, givetvis kastade jag mig och spräckte ögonbrynet. Samma år fastnade jag med tummen i en hissdörr,året efter spräckte jag ögat med en gungbräda. När jag var 10 år körde jag in i ett träd med pulka och bröt tummen I gympan fick jag en basketboll upp på fingertopparna som jag fick sprickor i två fingrar. Sen klarade jag nog mig till högstadiet där blev jag amoniakförgiftad i kemin. Och så där har det rullat på , jag har ramlat in genom ett fönster på domus, jag har opererat knät 6 gånger, tagit bort blindtarmen, opererat magsäcken, tagit bort polyperna, fått en snurrande verktygslåda och som spräckte armbågen, ett antal hjärnskakningar, jag har kört omkull ett antal gånger med både cyckel och moped med sjukhusbesök som följd. Då frågar jag som Sverker Olofsson, skall det vara så här ? Nja man kan inte bara skylla på otur som liten var jag rätt vild, men i alla fall. Men när det hänger i när man blir äldre så börjar man ju undra om man inte har drabbats av någon form av förbannelse ha ha. Men trots allt så är jag glad och tacksamm ! för om inte allt det här som har hänt mig hade hänt så skulle jag inte vara jag eller hur ? Hen en bra helg och var rädda om varandra.

Postat av: Weronica

Du är ett riktigt "måndagsexemplar" ju!!! hehe.. dina skydds-änglar är nog snart utbrända, (skämt). Ha en bra dag. :)))

Postat av: Agnes

du har ju tur att du är som du är ändå, det kunde ju varit värre! Kram

2011-01-27 @ 10:15:03
Postat av: Blomman

Japp Agnes men lite komiskt hur mycket otur man kan ha ha ha. Jag ser det roliga i det för jag känner ingen annan som har råkat ut för så många konstiga saker, så lite roligt är det allt.

2011-01-27 @ 11:49:06
Postat av: Therés Davidsson

Hej Peter.

Jag, min familj och säkert många med mig (från Malmbäck) hoppas att du snart är pigg och stark igen. Jag vet ju inte vad som hänt dig, men det spelar ju ingen roll vad, huvudsaken du blir bättre/bra. Vad mycket du varit med om! Du är en riktig kämpe tror jag. Ja ja....ville lämna ett avtryck här och nu är det gjort. Vi sänder styrkekram och lycka till nu.

2011-01-27 @ 13:26:26
Postat av: Blomman

Tack så mycket There's det hjälper jättemycket att ha goda vänners stöd.

Och jag kommer tillbaka det vet ni. Kram

2011-01-27 @ 13:50:41

Kommentera gärna!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: