Provtagningar och negerbollar = sjukhus

Hej hej Dags att blogga igen. Jag är fortfarande kvar på sjukhuset men proverna visar goda resultat och det börjar gå åt rätt håll. I morgon onsdag skall det tas en del prover och visar dom goda resultat så får jag nog komma hem till helgen. Men det kommer att bli mycket prover sen med så att man ser medecinvärdena så att dom är bra i blodet , jag vet inte riktigt men jag tror att det är så. Idag tisdag fick jag besök av Agnes och två av mina barn det var trevligt. Dom bjöd på en negerboll, ja det heter så och har inget med rassism att göra överhuvutaget. Den som tror det är mer inskränkt än fyra fiollådor. Va nu fiollådor har med negerbollar att göra ha ha. Sjukhusmiljö är ingen kul miljö men man vänjer sig och dagarna rullar på ändå bra. Men nu längtar jag hem och vill ha det normalt men riktigt normalt kommer det aldrig att bli eftersom jag kommer att få äta medecin resten av livet. Men jag tänker inte så mycket på det just nu för at har varit omtummlande den senaste tiden. Men jag krigar på och har mycket stöd och det hjälper. Ha en bra vecka och var rädda om varandra, för som Gunde sa det är inte målet som är det viktiga utan resan dit. Kram mina vänner!

Postat av: Ferm

Fan Blomman hoppas att allt är bra och att du kryar på dig snabbt.

2011-01-26 @ 19:10:49
Postat av: Blommanl

Tack för omtanken , säger som Ralf Edström , en gör så gött en kan.

2011-01-26 @ 20:16:53

Kommentera gärna!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: