Sjukdomsinsikt

Hej mina vänner dags att blogga lite från sjuksängen. Jag ligger ju fortfarande på sjukhus och kommer så göra ett tag. Men det går ingen nöd på mig får god mat och personalen är proffsiga och väldigt snälla. När man får ett besked om en sjukdom så är första man tänker , gud vad jobbigt det här kommer att bli, men sen så tänker man jag kan bli frisk, sjukdomen har ju legat lantent i många många år, utan att jag själv har vetat om det. Sen är det ju inte alla som den bryter ut på heller utan den kan ju slå till när man minst anar det, jag vill inte här gå in på vad för sjukdom jag har för det är ganska ointressant. Men det finns hjälp att få och det finns medeciner även att dom tar hårt nu i början så kommer det att bli bättre och jag kommer att kunna leva med det. Sen är det ju viktigt att anhöriga får information om sjukdomen och det kommer att bli så kallade anhörig information. Familjen är ju dom som kommer att leva nära och dom behöver ju också stöd. Men jag har stort stöd av både vänner och familj och det känns väldigt skönt. Men jag är en kämpe av stora mått så jag kommer att ta mig igenom detta också även att det blir en lång och jobbig kamp men som bekan så kan viljan försätta berg. Ha det bra där ute i den stora välden utanför sjukhuset och framför allt var rädda om varandra . Amor vincit omnia ! Kram Blomman

Postat av: Weronica

Ett bra nätvärk av nära o kära plus bra personal o läkare o ett positivt tänk kan göra under, så jag kryar på dig, så kommer säkert allt att bli bra en dag, ha det gott så länge.

Postat av: Blomman

Tack Weonica sköt om dig och ta hand om nära och kära,

2011-01-22 @ 11:41:09
Postat av: Ewa

vi klarar detta tillsammans Peter, det vet du!

Nu kan det bara bli bättre och tillsammans är vi jävligt starka, det har vi sett många gånger och så kommer vi att klara även detta, puss!

2011-01-22 @ 12:12:20
Postat av: Blomman

Det är klart vi gör vi har gått igenom mycket tillsammans så det fixar vi. Puss älskar dig.

2011-01-22 @ 13:54:46

Kommentera gärna!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: