Sakta men säkert !

Hej mina vänner skickar en från en liten hälsningen från sjukhuset ! Jag går in på min andra vecka på sjukhuset. Det svänger ganska mycket och medecinerna gör väl sitt till igår så kände jag mig jättepigg och var ute med Agnes och åt middag och vi handlade lite till mig. Sen när jag kom tillbaka mådde jag jätteilla och väldigt , väldigt trött Men jag har ett stort hjärta och kommer att få kämpa, men min familj och jag kommer att gå stärkta ur det här. Jag vet ju inte hur länge jag kommer att få ligga inne och det är igentligen ointressant bara jag blir frisk så stannar jag hur länge som helst. Jag har inte tråkigt på något sätt och jag har fått nya vänner och vi stöttar varandra då man mår sämre. Men det är klart att det är ju inte som hemma, sjukhus är ju ingen rolig miljö men trots allt det jobbiga så tycker jag att det går bra. I morgon tisdag kommer min älskade dotter på besök och det skall bli riktigt roligt och på onsdag så skall läkaren informera mina barn om min sjukdom. På någotvis tycker jag att jag börjar att bli bättre men det kan också vara viljan att bli frisk som gör det. För varje litet framsteg betyder så oerhört mycket och man blir starkare och starkare. Om denna vecka går riktigt bra så kanske jag får permis över helgen, men jag stressar inte utan allt får ta sin tid. Ha det gott mina vänner och var rädda om varandra man vet aldrig vad som lurar bakom hörnet.

Postat av: Weronica

Du har så rätt, ingen vet vad som lurar bakom hörnet, man borde bli bättre på att ta hand om o uppskatta varandra mer, ha det gott o krya på dig..

Postat av: Pia Andersson

Många kramar sänder jag dig! Och en önskan om snar bättring,som dom skulle uttryckt sig på 1800-talet. Tänker på dig! (har pratat med agnes)

2011-01-24 @ 12:06:41
Postat av: Thomas Ryman

Vad det nu är så fixar du detta säkert Blomman...Krya på dig och ta det lugnt!

2011-01-24 @ 12:40:06
Postat av: Blomman

Tack mina vänner det värmer med erat stöd.

2011-01-24 @ 15:27:04

Kommentera gärna!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: