Bollnäs GIF till SM FINAL !

Man får nog nypa sig i armen för att fatta att mitt älskade Bollnäs har gått till SM Final igen för andra året på raken.
Jag menar förra året var första gången sedan 1956 och nu två år på raken snacka om ståpäls !
Jag bodde ju ett antal år upp i Bollnäs då jag gick i skolan och min dotter är född i Bollnäs så vi har båda anknytningar ditt.
Jag är även född i Hälsingland fast jag bodde bara där ett år .
Jag är lite Qvisling för jag är född i Söderhamn , och där finns ju ful färg Broberg ha ha.
Nu hoppas jag att det blir vi som vinner SM GUlD förra årets förlust svider fortfarande även att dom gjorde en mycket bra final trots snö och elände.
Nu hoppas man att dom gör än final som man sen kommer att glömma.
Sandviken är storfavoriter, men har nog i färskt minne Giffarnas kross i serien 10-2.
Så ingenting är avgjort för The Fat lady Sings.
Jag hade så gärna velat åka till Studeternas om uppleva finalen på plats men ekonomin är ansträngd sen man låg på sjukhus i tre veckor, men jag skall försöka att få ihop pengar så jag kan åka.
Annars får man ladda för finalen här hemma och det gick ju bra förra året.
Men det är ju en helt annan känsla att vara på plats såklart.
Nu kommer man bara att gå och vänta på att det skall bli avslag.
WHEN THE GIFS GO MATCHING IN........

Postat av: Elvira

Måste säga att jag till 100% uppskattar din sida. Konstigt nog verkar jag inte kunna prenumerera på din sida via BlogLovin' och jag undrar varför det går snett. Är det någon annan som också har problem med det här?

2011-05-08 @ 10:42:09
URL: http://smsalåna.nu
Postat av: Blomman

Hej Elvira.

Kul att du gillar min sida.

Jag har inte hört om det är någon som har problem med det.

Ha en bra dag.

2011-05-09 @ 09:41:44
Postat av: lovisa

Har du haft en bra start på en ny vecka?:)



Just nu har jag en kanontävling med www.brandsinfashion.com där du kan vinna ex; badmode, väskor,smycken,klockor,skor,wct-jackor och MYCKET MER av märken som converse, ed hardy, dior, chanel mm!

är du nyfiken?

klicka här för att läsa mer/anmäla dig:http://lavitadilovisa.blogg.se/2011/may/vinn-valfri-vara.html#comment

2011-05-09 @ 10:14:32
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/
Postat av: Bodypalace

bandy är inte precis så värst mycket wild west :P

2011-05-09 @ 10:22:27
URL: http://bodypalace.blogspot.com

Kommentera gärna!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: