Det drar sig mot slutet !

Igår lördag slog vi redan klara seriesegrarna med 6-9 på bortaplan och jag är så himla stolt över vad vi har presterat under säsongen , både med A.Lag och U.Lag.
Förra året kom A Laget sist med 4 poäng och har varit med och fajtas ända in på slutet.
Poängkungen i hela div4a finns i vårat lag han har gjort 60 poäng det är banne mig inte dåligt
Nu har vi en match kvar och vi kan komma trea, det handlar ju om att resultaten skall gå våran väg.
Men hur det än slutar så är jag mycket nöjd efter min första säsongen med laget.
Tyvär fick jag ju en sjukdom mitt under säsongen men det har funkat ändå, fast det har varit jobbigt en del gånger.
Jag trivs fantastiskt bra i detta gänget, ett ungt lag som har viljan att komma någon vart.
Sen är jag mycket nöjd hur styrelsen och ordförande har agerat under säsongen.
Jag hoppas nu på en fortsättning i klubben och att vi kan spetsa till truppen ytligare, vi har lite krokar ute .
Vi behöver några vassa forwards, någon snabb back och någon målvakt till som jag ser det.
Annars skall vi bygga vidare på det laget vi har, man skall inte värva sönder laget som många andra klubbar gör.
Nu ser vi fram emot den sista matchen på lördag, sen väntar ett upptaktsmöte.
Sen börjar jag att titta på vilka spelartyper vi behöver till vårat lagbygge, nästa år. För det är först nästa år vi skall ta steget upp, och jag anser att vi har stora chanser till det.


Kommentera gärna!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: