Lite av varje !

"Eleganterna" har dragit igång försäsongen och vi hoppas på en rolig höst och vinter.
Jag sticker inte under stolen med att vi siktar högt i år.
Träningsflitet har varierat men vi har en del fotbollskillar med.
Vi har en del intressanta nyförvärv så det kommer att bli hårt om platserna i år.
Inomhus måste man defenetivt träna om man skall ha en chans att ta en plats.

Nu till fotboll GAIS har startat bra i år men är lika ojämna som min gräsmatta, med andra ord man blandar och ger hej villt.
Jag har sätt alla matcher på tv och skall man titta på vårat anfallspel i år så är det bättre .
Men försvaret läcker i mellan åt och det är inte bra.
Tittar man på matchen senast mot ÖSK så var det mesta bedrövligt, alla får underkänt utom Dime i målet förutom det första som jag tycker att han borde grejat.
Ny match på torsdag mot Häcken så den får man inte missa.

Jag berättade ju att jag hade fått jobb och jag trivs kanon, men har mycket att lära än.
Han som  jag lär mig av har sjutton års erfarenhet och det lär man sig inte på tre veckor.
Nu har snart min första provmånad gått så det är e kvar sen får vi se om jag får en tillsvidare anställning vilket jag hoppas på.
Grejen med att man jobbar på fabrik är den grymma sammanhållningen bland grabbarna.
Det blir ett annat snack än när jag jobbade inom vården, fast jag trivdes där med och tjejerna jag jobbade med var kanon.

Till sist Wikegård är och förblir kung, GAIS blir 6a i år, Golf är ingen sport det är ett spel, SD är och förblir ett missnöjes parti som rider på en fråga. "Eleganterna" kommer topp 2 i år. Och det allra sista jag hoppas på fast jobb.

Ha en trevlig helg mina vänner !


Kommentera gärna!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: