Man skämes tamme fan !



Ja vad säger man efter förlusten i VM finalen med 1-6?
Jag har sagt  det tidgare och säger det igen Sverige är fan mig alltid sämst när det gäller.
Jag vet inte hur jävla många gånger som Sverige viker ner sig när det gäller stora finaler.
Man får fan i mig rännskita om det står VM eller EM final på skylten och det gäller  vilken idrott som helst som Sverige deltar i.
Jag själv gav upp vid Finlands 1-3 och det gjorde nog Tre Kronor också.
Jag tycker jävligt synda om Viktor Fast i svenska kassen han kan inte lastas för förlusten utan det var våra proppmätta proffs som såg ut att ge fan i det.
Jag grattulerar Findland till Guldet man  var värdiga vinnare inget snack om det men Mårts och landslaget skall nog hålla käften innan matcher och spela först .
Det finns nog inget lag i världshistorien som har lyckats med att snacka sig till ett VM Guld innan man ens har spelat.
Och skall man snacka får man nog också visa det på planen också.
Nu vill jag bara glömma det här matchen och gå vidare för det gör man, det handlar trots allt bara om idrott men visst fan svider det.


Kommentera gärna!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: