Fars dag !

Igår söndag var det fars dag och jag blev ordenligt uppvaktad.
Mina tre barn var på plats och det var nog första gången som alla kom samtidigt och det var mycket uppskattat av mig.
Jag fick en vinyl skiva med Attentat plus en bonusingel av älsta sonen och trisslotter av min dotter och den yngsta sonen.
Sen var ju mitt barnbarn med också det var skitskoj tycker jag det lever jag ett tag på.
Snart blir det ju jul och då blir vi sammlade allihopa igen det ser vi fram emot också.
Det är något vist att ha barnen runt sig när det gäller traditioner jag är ju av den gammla stammen när det gäller det.
Man skall inte sitta ensam vid högtider , jag har gjort det en gång gör det aldrig någonsin mer .
Det var den värsta dagen i mitt liv och det var en julafton.
Nu hoppas jag det går fort fram till jul så man kan börja pynta hemma och åka på den klassiska Ullareds resan som sker inför varje jul.
Många men /killar hatar Ullared men inte jag ha ha.
Jag är en nörd ut i fingerspetsarna när det gäller vissa saker, var tog punkrebellen vägen? ja fan vet.
Nu skall vi ficka jag C, Agnes och L sen får vi bara mysa innan träningen ikväll.
Ha det bra mina vänner.


Kommentera gärna!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: