Världens bästa Love !

Mitt första barnbarn Love är ett riktigt charmtroll han är så söt att man smälter som snö i solsken.
Han är 4 månader nu och man längtar efter honom när han inte är här så att det gör ont i hjärtat.
Dom bor ju i Stockholm  men Carro är snäll och kommer ooh hälsar på, det är ju lite lättare för henne att komma nu när hon är mammaledig.
Men i mars skall lillprinsen döpas så då åker vi!, Agnes skall ju bli gudmor sen skall Mattias kompis Bengan va gudfar.
Carro har frågat om jag blir sur för att inte jag valdes till gudfar , men jag har inga problem med det jag förstår om Matte vill ha en kompis som gudfar.
Jag är ju morfar på heltid och det räcker gott och väl ha ha.
Men man ser fram emot att han skall bli äldre så man kan köpa alla saker till han som han skall leka med, typ bilbana, hockeyspel sånt som man själv gillar ha ha.
Sen måste man uppfostra honom att hålla på rätt idrottslag, GAIS ,Chelsea i fotboll, HV 71 i hockey, Bollnäs GIF i bandy.
Tänk hemska tanke om han börjar hålla på något Stockholms lag typ Djurgården eller AIK man får ju rysningar ha ha.
Nej då han är en egen individ och skall göra sina egna val i livet oavsätt om det kan bli lite fel om man inte styr upp det lite ha ha.
Jag hoppas att det kommer att gå bra för lillprinsen i livet och han lyckas med det som han vill göra, jag kommer säkerligen inte att få uppleva hans vuxna karriär därför är det viktigt att ta vara på tiden här och nu.
Så lilla Love gör det du vill i livet våga testa gränser och våga göra fel , för det är felen man lär sig av.
Puss och kram bästaste Love min lilla prins !


Kommentera gärna!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: