Ryggen knakar och musiken sprakar !

Ja nu har jag verkligen problem med ryggen och min kiropraktor är sjuk. Men jag skulle få komma dit på torsdag i alla fall efter ha jobbat natten hela veckan med kotförskjutningar. Det gör ont som själva helvetet. Man kanske försöka sig på att sjukskriva sig men då skulle det bli kaos på jobbet ! Så det är bara att bita ihop. Men jag har fått ny insperation till musiken. Trummaskinen har kommit och nu väntar jag på portastudion som kommer i dagarna, sen skall jag börja att spela in så smått.Jag letar också efter en basförstärkare! jag har några på g. Musiken kommer att bli 80 tals punk i ny tappningen en och annan cover kommer det bli men inte så som ni tror. Jag kan faktiskt överaska jag med *s*  Jag kommer att sälja klassiska demotaper med hemgjorda omslag! Allt i sann punkanda. Så gjorde vi förr så det funkar nu med. Nu hoppas jag att min rygg kommer att bli bättre, dessutom skall min älskade dotter ta lite bilder på den nya gitarren så ni får se den ! Det kan ju bli lite andra skojiga bilder med, den lovade Snekey Pete kanske dyker upp också, även bilder från Kaspers nybyggda medeltidshus. Ha det bäst mina vänner nu skall jag jobba vidare.

Mvh Blomman


Postat av: Jösse

God dag Proffeten :-D hoppas att allt är bra i sommar värmen! Har alltid haft ett gott öga till dig när de gäller innebandy men nu vet i fan:-D du kan inte mena allvar med att ha en Gais loga på din sida. Då blir de inte seriöst :-D . Hoppas att du fortsätter ditt segertåg i inne bandyn stå på dig de gör jag vi lite ""udda"" innebandy tänkare måste visa världen att vi oxå kan.... MVH parralellslalompolaren Anders "Jösse" Jönsson Ljungby IBK damer ROCK ON!!

2008-07-24 @ 14:11:09
URL: http://innebandyliv.blogg.se/
Postat av: Blomman

Tjena Jösse !

Jag måste ju visa laget i mitt hjärta sedan 8 års ålders Sen är det ju så att jag skriver ju inte bara om innebandyn utan om annat också. Men kul att du gillar oss "udda" själv gillar jag också sådana som sticker ut över det vanliga. Hoppas att det går bra för er också! även att ni snöt första platsen på damsidan.s

2008-07-24 @ 20:13:07

Kommentera gärna!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: