Den lovande recension om Nils blogg !

Ja en ganska lyckad pr kupp av Blondibella och hennes anhängare. Nils blogg stängdes och Bella påstår att det var 8000 besökare in my ass. Jag kollade innan den stängdes och det var högst normal trafik. Och det var ganska få inlägg. Men nu skiter vi det dags att recencera.

Han började att berätta hur han och Bella träffades ! så sött så att man smälte. Tårarna kom drypandes på min kind NOT!
Dom flesta normal människor skiter väl hur han och hon träffades det är ju totalt oviktigt. Sen kom den stora sensationen ! Han är från Norrland oj gick han vilse på fjället och hamnade i Noemoestokolmo, läs ut det den som kan. Han hade gjort precis som många andra Norrlänningar , han hade rört på sig. Bloggen var total ointressant för mig men givetvis så kan han och Bellas relation ge mig lite nytt frisk blod att skriva om. Jag hatar så kallade b kändisar som Bella och Nils dom är patetiska och gör bort sig överallt. Likaså var det med Linda Rosing. Vars merit var att göka i tv. Ja det är klart det behövs inte mycket för att få ett VIP kort på Cafe´ Opera det räcker med att vara blond och dryg. Så vad blir då  betyget på Nils blogg.? 1+ mer kan jag inte ge, då den var så ointressant att man tappade hakan. Bot och bättring Nils , annars kan din liv som bloggare ta slut fortaren än  kvickt.

Mvh Blomman

Postat av: jessie

Hähä.

2008-07-15 @ 21:41:19
URL: http://jessiejess.blogg.se/
Postat av: Jenny

Hej hej. Nu har jag inte läst din blogg på flera månader... men ser att du fortfarande inte har släppt Blondinbella.



En fråga: Varför orkar du slösa så mycket energi på att irritera dig över att hon inte gör något vettigt av sitt liv?



Är det för:



1) Du tror att det är vad dina bloggläsare vill läsa

2) Du är egentligen avundsjuk

3) Du tycker hon är skitsexig och skulle egentligen vilja träffa henne irl

4) Men du inser att en date med Blondinbella bara finns i din fantasi...



Ta det med en nypa salt, men som sagt så kan ju faktiskt DU försöka ta och förändra värden istället för att ödsla värdefull och kärleksfull energi på att störa dig över "annat blondint löst folk".



Eller?

2008-07-17 @ 15:41:48
URL: http://www.jennydahlberg.se
Postat av: Blomman

Och du Jenny måste ju gilla mig mest i hela världen eftersom du lägger ner din energi på mig.



Blondinbella är en mycket obhaglig person som jag stör mig på. Om inte du gillar vad jag skriver så kan du väl hålla dig härifrån så slipper jag svara på barnsliga inlägg från dig.

2008-07-17 @ 16:18:25
Postat av: Jenny

Eh..? Men snälla söta. (Ja, jag har en liten crush på dig men det hör inte hit) Jag försökte ju bara vara lite rolig! Me dont heller like Blondinbella, men har istället gjort narr av henne genom att högakta denna teen som inte verkar vara så mkt mer intresserd än sig själv och sina GI-sallader;) Men för en del har detta gått förbi, måhända för att jag kanske är en aning djupsinnig emellanåt att det liksom bara inte uppfattas...



Och JA - jag är otroligt BARNSLIG! Men det är DET som är livet! Tappar man sin barnslighet är man nobody!!!



Keep up the good work flower power!



PS! Läs mitt inlägg en gång till med en liten gnutta barnslighet, en liten gnutta sarkasm, en liten gnutta ironi och sen en stor gnutta humor så tror jag du förstår!!!

2008-07-17 @ 20:52:11
URL: http://www.jennydahlberg.se

Kommentera gärna!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: