Snälla snälla ta mig långt bort härifrån !

Sitter och kolla på melodifestivalen inte mycket punk men jag gör det. Årets festival är så dålig att man mår illa. Ugglas går vidare men sjunger så dåligt och har en dålig låt.  Hur tänker svenska folket,går alla på droger eller? Jag tror mig kunna lite om musik och om bra låtar, men andra chansen suger,pest och pina. Men sämst är Petra Mede sämre programledare får man leta efter. Hon är så dålig så man vet inte var man skall ta vägen. Nu fick jag just höra Lilli och Sussi inte gick vidare med en bra refräng och en kul låt. Sen går Ugglas vidare som är så pinsam dålig ,herregud vad är vi på väg? Snälla snälla ,låt mig komma långt härifrån , jag skall skriva en låt en korsning mellan BWO , Ugglas och Brandstad city Släckers. och kalla mig BUBBCS. Jag kan joddla spela handtralla och pilla mig i rumpan och tycka att vår jord har nått undergången,hur svårt kan det va att få en låt med i melodifestivalen va ?

Postat av: Glitterstina

Hahaaha!Håller med dig fullständigt!Ha det gott vännen,Kram!

2009-03-08 @ 11:14:48
URL: http://glitterstina.blogspot.com/
Postat av: carita

tycker att melodifestivalen är löjligt men måste se eurovision

2009-03-08 @ 12:35:36
Postat av: Refused

Caroline af Ugglas e PUNK! Försök att lyssna på henne utan att titta samtidigt... Hon spelar över som fan.. Inte vackert.. Men hon har hjärta.. Vad handlar musik om??? Kom igen nu gubbe!!

2009-03-09 @ 17:51:48
Postat av: Blomman

Ha ha har aldrig tänkt så. Men jag gillar inte låten. Den är kass i mina öron. Kom igen nu ungdom eller? ha ha.

2009-03-09 @ 18:44:21
URL: http://innebandyblomman.blogg.se/
Postat av: Blomman

Hur är det i Herrljunga då Refused ?

2009-03-09 @ 18:52:48
URL: http://innebandyblomman.blogg.se/
Postat av: Refused

Herrljunga?.. Hehehe.. Jag är flexibel.. Var är jag idag? Kolla IP så får du se.. Rocka på gubbstrutt! ;)

2009-03-10 @ 20:51:04
Postat av: Blomman

Inget illa menat Refused alltid kolla att kolla vad folk kommer ifrån. Gubbstrutt hmm jag som e så ung ha ha.

2009-03-14 @ 23:47:11
URL: http://innebandyblomman.blogg.se/

Kommentera gärna!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: