Hur jävliga kan folk bli ?

Min gammla mamma på 76 år belv utsatt av en falsk hemtjänst. En ung kille i 20 års åldern har två kvällar på raken knackat på och sagt att han är från hemtjänsten. Min mamma slog igen dörren framför näsan på honom. För det är ju så att mor har ingen hemstjänst trots att hon är gammal, ser dåligt, går dåligt och har parkinsson. Hur i helvete kan man ge sig på dom gammla ? Jag blir så jävla arg. Men jag har pratat med mamma och sagt att nästa gång så skall hon ringa snuten direkt utan tvekan.Men min mor är inte dum i huvudet hon ringde hemtjänsten och sa som det va, då sa dom att det är tydligen en liga som opererar där hon bor och försöker råna gammlingar. Att ge sig på barn , kvinnor och gammla är det lägsta av lägsta brott. Jag hoppas att dom där jävla idioterna åker fast så att dom gammla kan känna sig trygga. Som tur är bor min lillasyrra på orten så mamma kan ringa om det händer något. Du skall inte vara rädd mamma det är bara att ringa grannar eller syrrran eller polisen så löser det sig. Var rädd om dig ! Kram.

Postat av: emelie

Usch! Att det finns unga grabbar (och tjejer) som ger sig på de allra svagaste i samhället! Tråkigt!!

2009-11-27 @ 14:19:35
URL: http://emeets.blogg.se/
Postat av: Carro

Mattias typ mormor inte hans riktiga mormor men en som var ihop me hans morfar, blev rånad av en kille som erbjöd sig att hjälpa henne in i hissen, så rånade han henne och tog hennes väska. fan för jävligt.

2009-11-27 @ 14:32:09
Postat av: Elli

Hej! Fin blogg, Läs min på http://ellinorhok.blogg.se :D

2009-11-27 @ 14:32:28

Kommentera gärna!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: