Dansbandskampen eller har dom öronproppar hos Runes ?

Jag slözappade på tv,n idag och hamnade mitt i dansbandskampen, Black Ingvars jo tack för kaffet. Men det var inte det utan hur kan man ställa upp i tv när man inte har en anstymelse till sångröst? Det är mitt problem idag. Jag tror att jag och boysen i Fattijons skulle kunna riva av en dansbandslåt och vara 100% bättre än två av banden som var med igår. Jag menar dra ner våra tvåtakts låtar till fyrtakt släng in lite töntorgel ja då har Fattijons börjat i dansbandssvängen. För dom här Von Hoffstenz och Ezzex var bland det vidrigaste jag har hört alla kategorier. Så falskt så illa så att jag fick krupp. Och är inte dom nya dansbanden bättre än så här ja då skall jag också  börja lira dansbandsmusik .


Kommentera gärna!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: