Att avsky någon människa !

Det finns inte så hemskt många människor som jag avskyr men Breivik avskyr jag som pesten.
Han mördade 77 ungdomar och andra människor inne i Oslo med sitt terrordåd.
Han är iskall och säger sig inte ångra något av det han har gjort.
Man kan fråga sig hur det står till innanför hans pannben ?
Jag tycker att en sådan handling borde bli livistid och då menar jag livstid alltså aldrig mer komma ut.
Han säger ju att han skulle göra det igen om han fick chansen och det skulle han nog förmodligen göra.
Han är ju precis som andra galningar inte rädd för att dö han har nått ett syfte med det han har gjort och skiter i om folk hatar honom.
Han är precis som jag sa innan i texten han är  helt iskall, för man skall också komma ihåg att det krävs en del för att göra en sådan avskyvärd sak.
Jag fundera på hur man kan bli så galen att man dödar en massa oskyldiga människor? ja det finns väl inga glasklara svar på det, fanatiska människor har ju funnits tidigare och kommer att dyka upp igen tyvär.
Jag lider oerhört med dom anhöriga som tvingas sitta och lyssna på hans skit och den sorgen som dom går igenom och kommer att sörja i hela sitt liv att ha mist en anhörig.
Jag hoppas att den jävleln får ruttna i helvetet och aldrig se dagens ljus utanför murarna en kula i pannan på han hade varit för lindrigt för det han har gjort.
Jag passar på att skänka en tanke till dom som överlevde och dess anhöriga dom har en lång och jobbig procedur framför sig med allt sorgarbete som väntar dom när rättgången är klar.
Men Breivik är och förblir en psykopat i mina ögon och en människa med sjuk bilder i sitt huvud och en sjuk idiologi.


Kommentera gärna!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: