Vem fan är Nils ?

Ja det kan man fråga sig? för att göra det lite roligare så kan jag berätta att han är så kallad ökändis. Han är pojkvän till Isabella Löwengrip alias Blondinbella. Nu väntar världen med häpnad på att han skall släppa sin blogg under kvällen. Undrar om det är något releaseparty där kändisar som Bindefeldt , Wallenberg, och jag tänker att dyka upp. Nej helt klart  är att jag inte inte tänker dyka upp jag har liksom inte tid då nagelmanekyr väntar mig under aftonen. Ja herregud sicka pajasar. Frågan är om Nils noppar sina ögonbryn , filar tånaglar, vaxar röven.? Ja frågan kan vi få svar under kvällen. Det som kommer att bli tråkigt för den gode Nils är att han ständigt kommer att få stå  i skuggan av Blondinbella och frågan är ju hur länge han klarar det.? Eller kommer vi att få läsa om Nils i Aftonbladet, för övrigt den enda tidningen som går att läsa. Att Blondinbellas pojkvän fick ett hjärnsläpp på Spy bar, eller Blondinbellas pojkvän går på droger osv. Ja hans framtid ser inte så ljus ut precis. Men givetvis som god människa jag är skall jag resensera Nils blogg här på världens bästa bloggsajt, inte lika många besökare som bella , men fan så mycket roligare och intressantare. Som ni märker ödmjukhet var nyckel ordet. Jag hoppas att ni hajar ironin i det hela. Som jag nyss läste var hela 26 människor intresserade av Nils blogg ! Inte dåligt med tanke på att det bara bor 8.5 miljoner i Sverige. Det låter som en dunderhit. Men bella får väl ta ett par hundra lappar av sina surtförvärvade pengar och muta sina partikamrater så att han får lite läsare. Jag funderar på vad skall han skriva om ? allt focus är ju på bella. Men den som lever får se.

Till sist den underbara textstroffen: SÄTT BENET I HALSEN PÅ BORGARJÄVLARNA !

Mvh Blomman

Postat av: Jenny

Du verkar inte vara Bellas största fan. ;)

2008-07-11 @ 20:07:09
URL: http://myengla.blogg.se/
Postat av: Blomman

Nej det stämmer. Jag kan inte med hennes ytliga attityd.

2008-07-12 @ 09:12:06
URL: http://innebandyblomman.blogg.se/
Postat av: Släggan

Tjena chefen!!

Fasen vad snygg din blogg blivit!! Jäkligt lyckat!

Tro det eller ej...men igår kutade jag runt Osudden på 27 min...inte illa för en gammal man... ;)

2008-07-12 @ 11:34:37
URL: http://sledgemeister.blogg.se/
Postat av: Blomman

Bra jobbat Släggan ! det blir plus i kanten.

2008-07-12 @ 11:41:58
URL: http://innebandyblomman.blogg.se/
Postat av: Blomman

Babbi har designat den Släggan! hon är snorduktig och har bra pris. Du får den precis som du vill ha den. Om du vill förändra din blogg till personlig så kan du få hennes mail om du vill.

2008-07-12 @ 12:15:35
URL: http://innebandyblomman.blogg.se/

Kommentera gärna!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: