Blondinbella eller finns det ljushuvuden på Lidingö part 3!

Då var det åter igen dags att ge Sveriges största bloggerska en käftsmäll så här snart innan midsommar. Hon vill vara förebild för unga tjejer säger hon! Men det enda hon gör är att se ner på folk. Nu är det DJ,s som får på skallen av Bella. Men det är klart med MUF som sitt huvudintresse kan det ju inte bli så mycket annat, man kan snart känna igen utal från 1930 talets Nazityskland på hennes blogg. Hon ser ner på allt och alla som inte minst har två mille på banken. Just nu propagerar hon på bloggen om att "så klart man har falsklegg" även om det är menat som ett skämt, så sänder det en då ut fel singnaler till dom unga beundrarna hon har i typ åldern 7- till 16 år. Hon som påstår att hon är så känd behöver väl knappast ha legg överhuvudtaget, ioförsig allt är ju enligt henne själv. Ja vad har vi mer, hon kan inte förstå folk som köper kådisar, toapapper  och visar det öppet, ja men herregud alla skiter väl och gökar. Eller kanske det är så att hon har någon anställd som torkar henne i röven och är hennes stuntmuff när hon vill göka, ja fan vet. Sen undrar hon vilka det är som går på offentliga toaletter ! ja förmodligen är det dom som är nödiga, vilket nu inte coccobella verkar att bli. Jag tycker det är rätt tragiskt att småtjejer har en sådan dålig förebild som coccobella är, när det finns så många bättre damer  som har sundare åsikter. Det enda som betyder något i hennes värd är rikdom,framgång och pengar allt annat är ovesentligt. Att i te,x Afrika finns det människor som inte ens har vanligt vatten,att det är förtryck i Kina, att barn i Etiopien sväter till döds, att rädda barnen och röda korset behöver ha en mer pengar för att kunna hjälpa andra människor,nej sådana viktiga saker skiter hon i! då sitter hon på sin jävla blogg och räknar upp vilken jävla frukost hon äter, vilket som var hennes senaste inköpta klädesplagg. Det handlar hela tiden bara om jag , jag jag,fan jag är så jävla trött på coccobella så att jag spyr snart. Men jag hoppas att hon växer upp någon gång vilket verkar vara föga otroligt med den synen hon har redan nu i så unga år, men hoppas kan man ju alltid göra. Men det finns risk för att hennes synssätt på dom svaga i samhället blir en mer tydligare när hon blir äldre ! så snart kan man väl kalla henne Fyrerbella., eller Göbbelsbella ,skämt och sido men ni hajar säkert vad jag menar. Jag skickade ett ganska långt och omfattande mail till henne för att få svar på mina frågor varför hon är som hon är. Men tror ni att jag fick något svar*s* Nej knappast hon vill väll inte befatta sig med arbetarklassen, då kanske hon får utslag eller drabbas av någon förbannelse. Nu hoppas jag att de blir debatt igen på bloggen , det brukar det bli när jag skriver om coccobella. Ha det gött där ute och glöm inte att hjälpa dom som behöver !

Mvh Blomman 

Postat av: Anonym

Vad elak du är mot Blodinbella ha ha ha .

2008-06-04 @ 13:19:13
Postat av: pitepalten

Elak?Det är nog knappast Blomman som är elak,han ifrågar sätter hennes sätt att se på saker och ting!
Så om nån är elak är det väl Blondinbella!?

2008-06-05 @ 09:19:51
Postat av: Anonymuss

Håller med dig Pitepalten.

2008-06-05 @ 11:15:00
Postat av: Prinsen

Gött blomman! Bara ge dom.

2008-06-07 @ 17:07:41

Kommentera gärna!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: