Sämst när det gäller som vanligt !

Nu har det hänt igen ! Sverige mäktade inte med ta sig till OS i handboll. Förlust mot Island somhar knappt 300 tusen människor. Ändå så klarar Sverige inte att vara bäst när det gäller. Och det är inte första gången och det lär inte vara sista heller att ett Svenskt landslag viker ner sig. Jag tycker att det är ett stort fett fiasko att inte vinna mot Island. Man har en 39 årig målvakt en 40 åring målvakt som har gjort sitt för fem år sen och då får folk tycka vad dom vill om detta det är ju min åsikt bara !, kris skulle jag villja säga. Anfallspelet och våra så kallade stjärnor var så usla så att man blev en aning mörkrädd. Jag hoppas att det händer något radikalt snart. Men nu skall jag berömma Island också man hade en målvakt som var ett par klasser bättre en dom svenska,sen hade man ett jävlaranamma! det lyste krig i ögonen på spelarna , Sverige ja det var som pingis lika tråkigt . Vi har snart en EM i fotboll tveksammt om Sverige ens tar sig förbi gruppspelet,men vi får se, skulle vi mot all förmodan gå vidare ,så viker vi garanterat ner oss i en kvartsfinal alla Senegal, straffmissarna mot Holland. Vi får se om innebandylandslaget kan mäkta med att vinna igen! man har radat upp VM titlar,men Finland kommer allt närmare och snart så kommer dom att vinna VM. Jag hoppa nu att handbollsförbundet sätter sig ner och analyserar vad fan som är fel inom Svensk handboll för något är det. Det går inte att skylla längre på att vi har ett ungt och orutinerat landslag , det är kampvilja som avgör dom stora matcherna. Sverige uppträdde som ett korplag idagens match. Pinsammt var ordet och jag skäms att vara Svensk idag.

Mvh Blomman


Kommentera gärna!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: