Hon är allt !

En dag när jag minst anar får jag ett tele samtal.Hon ringer och är len i munnen. Hon säger att hon har tid för mig och jag svarar det var på tiden. Hon säger skall vi ta det hemma hos mig ,? ja svarar ja och blir nervös.Hon har föberett allt, stolen finns där verktygen med, jag tänker snälla låt mig överleva detta.Det här är straffet för att jag inte har skött mig. Hon tar på min kropp och för mig långsammt tillbaka , jag ser hennes klädsel, den är ljus o fin.Hon öppnar min mun och för in den, jag säger nåd snälla nåd, men hon bara skrattar. Hon sätter sig på sidan av mig och visar sina ben, jag tänker herregud, skall jag få dom i munnen med.Hon böjer sig fram jag ser hela härligheten, men men hon kniper med vertygen,Sen plockar hon fram dom största jag har sett, jag blir målös. Här finns inga lik i garderoben utan bara ensamma försvarlösa människor utan någon makt, man bara ligger där  och hon gör vad hon vill med en.Men jag njuter när det knakar, blodet sprutar, och jag är glad att jag gick till tandläkaren med mina hål.För om det hade dröjt så hade det blivit en då dyrare.
Snälla regeringen skaffa oss ett högkostnads  kort hos tandis.

Mvh Blomman


Kommentera gärna!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: