Nattsudd eller är det hockey VM ?

Efter ha förstört min nattsömn genom att titta på Sverige-Frankrike kan jag bara konstatera följande 0-0 efter en period mot en B nation i hockey var skrämmande dåligt.0-0 efter 7 minuter in på andra var än då sämre.Till slut fick Tony Mårtensson hål på det franska sållet.Sen efter det så trillade puckarna in titt som tätt.Och det hela slutad med en storseger med 9-0.Jag tycker att det var roligt att HV,s målvaktshjälte Stefan Liv höll nollan och att han får fortsatt förtroendet mot Schweiz på onsdag.Men di gul-blåe måste höjas sig till 100% när man möter bättre lag och det kanske dom kommer att göra , men just nu tycker jag att det är skitdålig hockey rent ut sagt.Jag hade ju hoppats att få se lite mer av storstjärnorna men det kanske kommer så småningom.Turneringen har ju nyss bara börjat.Men jag håller fast vid mitt tips det blir kvarten men inte längre en så, skulle det mot all förmodan bli bättre så skulle ingen bli gladare än jag för trots allt hjärtat klappar ju för gamla svedala.
Dags att få några timmars sömn.

Mvh Blomman


Kommentera gärna!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: