Snekey Pete en revolverman !

Idag fick jag tag på ett par byxor och ett par schyssta skor.Brallorna kostade 45 kr dojorna 10, så att vara lajvare kostar inte skortan.Det är så jävla kul att leta det "billiga saker" men jag kommer at åka på lite större utgifter. Ett hölster kostar runt 500 spänn, det svider i en redan ansträngd plånpbok.Dessutom hittade jag flytande tvål för tre kronor, vad som händer när man har tvättat sig kan jag inte garantera,! snoppen kanske ramlar av, rumpan gror igen och jag står med skägget i brevlådan.Men so what Western rules.På kupan hittade jag lite andra sköna grejer, ett krus att förvara diskmedel i, ett annat för att förvara tvål i.Ja fan vet vad jag skall leta efter nästa gång när jag skall på turne´Jo en gjutjärns stekpanna, har någon något sånt jag köper. Billigt så klart ha ha.Jag köper även zink kaffemuggar.Sen letar jag efter zink /eller plåt diskbaljor alternativ tvättfat.Halleluja  The Wild West goes one.

Mvh Blomman


Postat av: kalle

Flyttande tvål, vad är det?

2008-05-16 @ 07:46:03
Postat av: Blomman

Det är redigerat nu tack för att du såg det ha ha ha.

2008-05-16 @ 09:30:22

Kommentera gärna!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: