Vilken tur att jag hade fel !

Igår gick Sverige mot alla odds till semifinal i hockey. En bragd med det här  laget, jag tippade ju att dom skulle ryka i kvarten men vad skönt att jag fick fel. Nu kan vad som helst hända men att vinna över Kanada i deras egen kula känns som omöjligt uppdrag. Men som sagt laget har överaskat och kan göra det igen. Det här känns lite som när USA vann mot Sovjet som det kallades då i OS i Lake Placid.Unga collegegrabbar som gjorde det omöjliga och vann med 4-3 mot oslagbara Sovjet.Det har gjorts flera filmer om denna bragd. Nu kan man väl inte jämföra USA,s bragd då dom var glada amatörer och väldigt unga och oerfarna. Men jag hoppas att Sveriga kan vinna, och chansen finns . Men hur skall dom vinna då? 1 Henke måste spela som en levande vägg i målet, 2 försvaret måste vara vattentätt, 3 vi måste sätta våra chanser, 4 STORT HJÄRTA MOTIVATION SLÅR ALLTID KLASS !. Kan vi få detta på plats på en och samma dag ja då kan det bli en skräll. Går laget till final ja då skall dom ha bragdguldet jag skall knyta alla mina tummar på fredag och be till högre makter för att Sverige skall lyckas , dom har gjort det fantastiskt bra så här långt. Så jag säger som när HV tog SM guld VI HAR GUD PÅ VÅRAN SIDA ER JÄVLAR. Lycka till nu Sverige och kör så det ryker.

Mvh Blomman

Postat av: pitepalten

Ja ,jag sa ju det!haha!

2008-05-15 @ 10:09:08
Postat av: Blomman

Jag kan erkänna när jag har fel, ha ha.

2008-05-15 @ 10:21:15
Postat av: pitepalten

Ja det vet jag Blomman,du är en rakryggad karl!

2008-05-15 @ 10:23:34
Postat av: Blomman

Man får tacka.*s*

2008-05-15 @ 10:24:46

Kommentera gärna!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: